کلوبر ، روغن و گریس کلوبر

کلوبر ، گریس کلوبر

احتمالا نام کلوبر را با گریس های تخصصی اش زیاد شنیده باشید. شرکت کلوبر با ارائه گریس های تخصصی و تقریبا در همه شاخه هاس صنعت توانسته است فعالیت خود را جهانی کند. همچنین شرکت کلوبر حدود ۲۰۰۰ روغن تخصصی دارد که برای نیازهای خاص مشتریان توسعه یافته اند.
کلوبر روانکارهای خود را برای اکثر صنایع از جمله صنایع خودرو، راه آهن، ساخت و پردازش شیشه، لاستیک و پلاستیک، چوب، پالپ و کاغذ، مواد غذایی و دارویی، دریایی، فلزکاری، معدن، نفت و گاز، فولاد، نساجی و سیمان فرمولاسیون کرده است و همچنین در رابطه با گریس هم انواع گریس ها را در صنایع دریچه و اتصالات، فلز، دنده ها، یاتاقان ساده، زنجیر، کمپرسور و چرخ دنده به بازار عرضه کرده است.
کلوبر با ۸۰ سال سابقه در حوزه روغن های صنعتی با امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی توانسته است یکی از تامین کنندگان اصلی گریس در سراسر جهان باشد. همچنین کلوبر توجه شایانی نسبت به کیفیت محصولات خود و تاثیر آن ها بر محیط زیست دارد و هدفش حفاظت از منابع و صرفه جویی در انرژی است. به همین دلیل کلوبر سعی دارد تا تولیدات خود را مبنی بر انرژی های تجدید پذیر ارائه دهد تا از انتشار زباله و گازهای گلخانه ای جلوگیری کند. توجه به محیط زیست یکی از شعارهای کلوبر است که تاکید زیادی بر روی آن دارد.

انواع محصولات کلوبر  kluber

  • روانکارهای سطوح فلزی
  • مهارکننده های خوردگی
  • روان کننده های هیدرولیکی
  • اسپری های روان کننده
  • انواع گریس
  • انواع روانکار صنعتی
  • واکس های روان کننده

انواع گریس کلوبر

شرکت کلوبر تنوع زیادی در انواع گریس ها دارد که برای مصارف مختلف تولید و به بازار عرضه شده است. در زیر به طور خلاصه تعدادی از گریس های کلوبر نام برده شده است : 

  • گریس کلوبر ISOFLEX LDS 18 SPECIAL A/UV  : این گریس برای غلطک ها و یاطاقان های ساده طراحی شده است.عمر طولانی این گریس ، حفاظت عالی در برابر سایش و اکسیداسیون از ویژگیهای این گریس محسوب میشود
  • گریس کلوبر میکرولوب MICROLUBE GL 262 
  • گریس کلوبر UNIMOLY GL 82 :  این گریس با قابلیتهای روانکاری خوب حاوی MoS2 و ضدآب بودن و حفاظت خوب در برابر خوردگی از گریسهای با کیفیت شرکت کلوبر محسوب میشود
  • گریس صنعتی Klüberquiet BQH 72-102 : این گریس یک گریس سنتتیک با قابلیت تحمل درجه حرارت بالا میباشد و مقاومت عالی به آب را دارد.
  • گریس صنعتی کلوبر Kluber BARRIERTA L 55/2 : تحمل درجه حرارت بالای این گریس ، قدیمی و معروف بودن این مدل گریس با کیفیت با نام BARRIERTA و سازگاری این گریس با پلاستیک ها و پلیمرهای Elastomer این گریس را به یکی از گریس های با کیفیت کلوبر تبدیل کرده است
  • گریس کلوبر Kluber CENTOPLEX GLP 500 : این گریس از گریس های چند منظوره مایع بوده و برای روانکاری برای درازمدت و دمای نرمال و فشار کاری بالا گزینه خوبی میباشد.این گریس قابلیت جذب فشار خوبی در سیستم روانکاری دارد

کلوبر با رعایت استانداردها و ارائه محصولات با کیفیت موفق به دریافت گواهینامه ها و استانداردهای مورد نیاز شده است. از جمله گواهینامه های استاندارد می توان به ISO9001، ISO14001 و TS16949 اشاره کرد. همچنین کلوبر در حوزه غذا و دارو گواهینامه ISO21469 را دریافت کرده است. با توجه به آنچه به طور مختصر درباره کلوبر گفته شد به نظر می رسد کلوبر در محصولاتی مثل گریس پیشتاز است و می تواند بهترین انتخاب باشد. روانکاران پارس اویل با ارائه بهترین ها در زمینه انواع روانکارها و گریس از تامین کننده ها و فروشندگان گریس کلوبر است که می توانید خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید.

روانکاران پارس ایل ، نماینده رسمی کلوبر در ایران ، آماده فروش انواع گریس کلوبر و روانکار های صنعتی کلوبر می باشد.

۰ Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *