انواع روغن بهران

روغن های صنعتی نقش مهمی در صنعت ایفا میکنند. روغن ها و روانکارهای صنعتی ( مانند روغن موتور، روغن دنده، گریس و … ) با روانکاری قطعات موتور و قطعات ، انتقال حرارت ، کاهش اصطحکاک و فرسایش بین قطعات ، بازدهی و راندمان موتور و قطعات را بالا برده ، مصرف سوخت را کاهش میدهد و بر طول عمر مجموعه موتور دستگاه می افزاید. یکی از پرفروش ترین روغن های صنعتی موجود در بازار، روغن بهران ( انواع روغن صنعتی و روغن موتور بهران ) میباشد که محصولات آن دارای کیفیت مرغوبی بوده و بخوبی در بین خریداران جا افتاده است.شرکت نفت بهران دارای پالایشگاه نفت با مجوز از وزارت صنایع و معادن میباشد و همواره تلاش خود را جهت افزایش کیفیت محصولات خود و حفظ برند برتر در ایران داشته است.

شرکت نفت بهران دارای تنوع زیادی از روغن و روانکارهای صنعتی دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

 روغن صنعتی بهران

  • روغن گردشی و هیدرولیک

یکی از کاربردهای روغن هیدرولیک فرمان هیدرولیک خودرو میباشد که از روغن و پمپ روغن و فشار ایجاده شده توسط آن برای انتقال قدرت برای چرخش لاستیکها استفاده میشود.دیگر کاربرد روغن هیدرولیک ، در جک ها ، بالابر ، جرثقیل ها و .. میباشد. از انواع روغن هیدرولیک بهران میتوان به بهران درفش ، بهران هیدرولیک و بهران مقاوم اشاره کرد.

  • روغن توربین بهران

روغن توربین برای روانکاری و خنک کاری در توربین های گازی ، بخار و توربین های آبی استفاده میشود. در توربین ، بخشهای مختلف توربین و ژنراتور ( یاتاقان ها و چرخ دنده های سیستم ) بوسیله این نوع روغن روانکاری شده و خنک میشوند.بهران توربین sp و بهران توربین ep  جزو روغن های توربین تولیدی شرکت بهران میباشند.

  • روغن دنده صنعتی بهران

روغن دنده یا واسکازین یا Gear Oil را بیشتر برای گیربکس خودروها و یا گیربکسهای صنعتی (سیستم های انتقال قدرت ) استفاده میکنیم.روغن دنده نسبت به دیگر روغنها از مقاومت بیشتری برخوردار میباشد. بهران بردبار ، بهران کاویان و بهران مته از انواع روغن دنده بهران میباشند.

  •  روغن کمپرسور بهران

روغن های کمپرسور بهران برای انواع کمپرسورهای هوا ، کمپرسورهای پیستونی و کمپرسورهای برودتی با مقاومت حرارتی خوب و کیفیت مرغوب تولید شده است.

روغن کمپرسور بهران سرد ویژه ، بهران کمپرسورPS و بهران کمپرسور  VDLجزو محصولات بهران در این گروه میباشند

  • روغن ترانسفورماتور بهران

این نوع روغن از بالارفتن گرمای حاصل از سیم پیچ و هسته ترانس های برق صنعتی جلوگیری بعمل می آورد. ( بوسیله انتقال تلفات گرما به بیرون) روغن ترانسفورماتور هم بعنوان عایق الکتریکی عمل کرده و هم حرارت ایجاد شده را انتقال میدهد. روغن ‘ بهران ترانس ‘ روغن ترانسفورماتور شرکت بهران میباشد.

  • بهران محافظ

از این نوع روغن برای محافظت از قطعات فلزی در برابر خوردگی و زنگ زدی استفاده شده که میتوان به روغن های  بهران محافظ ۳۲۴ و بهران محافظ ۳۲۶ و …اشاره کرد

  • روغن های فلز کاری

روغن تراش فلزات و روغن هایی که برای برش فلزات استفاده میشوند جزو این گروه قرار دارند که میتوان به بهران برش و بهران تراش اشاره کرد.

  • روغن های نساجی بهران

بهران بافت ، بهران دوخت و بهران ریس

روغن موتور خودرو بهران

در این گروه میتوان به انواع روغن های موتور بنزینی ، روغن موتور دیزلی و گازی اشاره کرد.در گروه روغن موتورهای بنزینی روغن های زیر تولید و عرضه شده اند :

بهران سوپر رانا ، بهران رانا ، بهران سوپر پیشتاز ، بهران پیشتاز ، بهران تکتاز و بهران صبا ، بهران خودرو و بهران تندر ، بهران توان ، بهران جنوب و بهران رخش . روغن موتور سوپرپیشتاز بهران با استفاده از روغن سینتتیک و مواد افزودنی مرغوب تولید و عرضه شده و جزو روغن موتورهای با کیفیت بهران میباشد

گریس بهران

از گریس بیشتر برای روانکاری یاتاقان ها و اتصالاتی که دارای محور چرخشی میباشند استفاده میشودبهران زمرد ، بهران لعل ، بهران کهربا ، بهران آبنوس و بهران یاقوت از گریس های تولیدی شرکت بهران بشمار میروند.

ضدیخ بهران

ضدیخ با بالابردن نقطه جوش و پایین آوردن نقطه انجماد آب از یخ زدن و به جوش آمدن مایع خنک کننده موتور خودرو ممانعت بعمل می آورد. ضدیخ در ۳ گروه ضدیخ بنزینی ، دیزلی و صنعتی موجود میباشد. بهران بهمن ، بهران مهر ضدیخ های بنزینی میباشند. بهران دی ، بهران زاگرس مخصوص خودروهای دیزلی میباشد و بهران نیرو ، ضدیخ صنعتی شرکت بهران میباشد که بیشتر برای نیروگاه های بخار و گاز توصیه میشود.

روانکاران پارس ایل ( نمایندگی فروش روغن بهران ) شما را در مراحل انتخاب و خرید انواع روغن موتور، روغن صنعتی، انواع گریس و روانکارهای دیگر راهنمایی خواهد کرد.

۰ Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *