شرکت نفت پارس

شرکت نفت پارس در سال ۱۳۳۷ به منظور تهیه مواد و محصولات نفتی تاسیس شد. در همان سال های ابتدایی تاسیس شرکت نفت پارس اولین محصولات تولیدی آن محصولاتی از قبیل روغن موتور، گریس، پارافین جامد و حشره کش بودند که به بازار عرضه شد و با استقبال خوب مصرف کنندگان مواجه شد. پس از آن به منظور اطلاع رسانی بیشتر و برندسازی محصولات تولیدی شرکت نفت پارس محصولاتی مثل پارس اویل (برای موتورهای بنزینی)، گریس، پارس اویل HD (برای موتورهای سنگین دیزلی)، پارس دوک (برای کارخانه های نساجی) و روغن دنده پارس به طور گسترده تری به مردم شناسانده شد.

در سال ۱۳۴۰ با توسعه شرکت نفت پارس یک قرارداد همکاری بین این شرکت و شرکت شل منعقد می شود که طبق آن پالایشگاه نفت پارس روغن و گریس را بر اساس تاییدیه های کارشناسان شرکت شل تولید می کرد. در نتیجه خیلی زود شرکت نفت پارس موفق به تولید محصولات با استانداردهای بین المللی شرکت شل شد و طی آن متخصصان و کارشناسان خود را برای آموزش استانداردهای بین المللی تعلیم داد. این اقدام در نهایت نجر شد که شرکت نفت پارس به عنوان اولین شرکت روغن های روانکار فناوری های مربوط به تولید فراورده های نفتی را به کشور منتقل کند و صدها مهندس و کارشناس را با فناوری های نوین آشنا سازد. همین موضوع دلیل این ادعاست که شرکت نفت پارس همواره محصولاتی را با سطح کیفیت بین المللی به بازار عرضه می کند.

تولیدات شرکت نفت پارس تنها به شش محصول نام برده شده در فوق خلاصه نمی شود و این شرکت با سیاست های پیشرو موفق به تولید انواع فراورده های نفتی از جمله انواع روغن های صنعتی، روغن دنده، روغن موتور بنزینی، روغن موتور دیزلی، روغن های دریایی، انواع گریس، سیالات خنک کننده، فراورده های ویژه (مثل پارافین، فوتس اویل و رابر) و محصولات جانبی (مثل اکسترکت سبک و سنگین، اسلک وکس سبک و سنگین، پارافین سنگین و اسلب، انواع روغن های پایه) شده است.

همچنین شرکت نفت پارس در طی ۶۰ سال فعالیت موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی متعددی شده است که گواهینامه کارخانجات مرسدس بنز آلمان، وزارت دفاع انگلیس و کمپانی کاترپیلار از حمله مهم ترین آن هاست. با توجه به سابقه درخشان و چشم اندازهای شرکت نفت پارس می توان این شرکت را از جمله شرکت های پیشرو در تولید فراورده های نفتی دانست که همواره بر رضایت مشتری تاکید به سزایی دارد همچنین با ارائه محصولات مختلف در بین مصرف کنندگان از محبوبیت خاصی برخوردار است و در جذب مشتریان وفادار موفق بوده است.

انواع روغن پارس

  • روغن پارس ATF جهت روغن دنده اتوماتیک خودرو میباشد.
  • روغن پارس اترک ویژه برای مصارف برشکاری و فلزکاری مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.
  • روغن موتور پارس ارس، روغن پارس پایا ، پارس سوپر پایا و روغن سوپرجم  برای روغن موتور بنزینی مورد استفاده میباشد.
  • روغن پارس اروند دیزل ، روغن پارس پاسارگاد و روغن پارس پایدار برای روغن موتورهای دیزلی بکار برده میشود.
  • روغن پارس بابک جزو روغن هیدرولیک بوده و روغن پارس رویین جزو دسته روغن دنده صنعتی کاربرد دارد.

روانکاران پارس ایل، نماینده رسمی فروش انواع روغن پارس، روغن موتور و گریس پارس آماده ارائه محصولات شرکت نفت پارس با ارائه ضمانت میباشد. با ما در تماس باشید.

۰ Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *