شرکت موبیل ؛ روغن موبیل و انواع محصولات موبیل ، بنزین موبیل، موبیل صنعتی

موبیل یک شرکت نفت بزرگ آمریکایی است که در سال ۱۹۲۰ به ثبت رسیده است. در سال ۱۹۱۱ بعد از تفکیک شرکت نفتی استاندارد اویل ۳۳ شرکت جایگزین دیگر به نام استاندارد اویل نیویورک تاسیس شد و پس از مدتی نام آن به سوکونی تغییر کرد. در نهایت در سال ۱۹۲۰ این شرکت با نام تجاری موبیل اویل ثبت شد و فعالیت های خود را ادامه داد. در سال ۱۹۹۹ شرکت اکسون شرکت موبیل را خرید و از آن پس تا کنون با ادغام این دو شرکت، شرکتی تحت عنوان اکسون موبیل در حال فعالیت است و ساختمان های مرکزی سابق شرکت موبیل در ویرجینا به عنوان شعبه غیرمرکزی اکسون موبیل مورد استفاده قرار گرفته است.

موبیل همچنان به عنوان یک برند تجاری بزرگ در حوزه سوخت و روان کننده ها به صورت تخصصی به فعالیت خود ادامه می دهد. برند موبیل با استفاده از تکنولوژی های به روز توانسته است نیاز طیف وسیعی از مصرف کنندگان را در حوزه های مختلفی همچون روان کاری ماشین آلات صنعتی، هواپیما و صنایع دریایی پوشش دهد. در ادامه چهار زیر مجموعه محصولات موبیل را معرفی می کنیم:

بنزین موبیل

بنزین اکسون موبیل در کالیفرنیا، فلوریدا، نیویورک، نیو انگلند، استرالیا، کلمبیا، مصر، گوام، نیجریه عرضه می شود و شهروندان این شهرها می توانند باک اتومبیل هایشان را با بنزین موبیل پر کنند. البته تعداد ایستگاه های بنزین در ایالت آریزونا بیشتر است اما این شرکت همچنان با قدرت سعی در افزایش تعداد جایگاه های سوخت در مناطق غربی و واشنگتن دارد. بنزین موبیل در سراسر دنیا با دو نام Esso و موبیل موجود است.

روغن موتور موبیل ۱

موبیل وان جانشین برند موبیل اویل است که در سال ۱۹۷۴ به عنوان روغن موتور سنتتیک با ویسکوزیته ۵W20 معرفی شده بود. موبیل وان در حال حاضر شامل محصولاتی از جمله روغن موتور چند منظوره، فیلتر روغن، گریس و روغن دنده می باشد. اخیرا خط تولید روغن موتور برندهای Esso و Exxon متوقف شده و تنها روغن موتورها با نام برند موبیل تولید می شوند.

Delvac روانکارهای موبیل

این نوع خاص از برند موبیل شامل طیف وسیعی از روغن های سنگین برای وسایل نقلیه تجاری است که گروه های روغن موتور، مایعات انتقال، انواع روانکارها و گریس های مختلف را می توان در آن جای داد.

روغن و گریس موبیل صنعتی

موبیل صنعتی در واقع یکی از زیر مجموعه های ExxonMobil برای روغن ها و گریس های صنعتی است. شاخه های اصلی موبیل صنعتی عبارتند از: روغن های مصنوعی، موبیل HS و روغن های گریس موبیل.شرکت موبیل با سابقه ای نزدیک به صد سال همچنان در تلاش است تا با به کار گیری از تکنولوژی روز دنیا محصولات سازگار و مناسبی را برای انواع کاربردها ارائه دهد.

در صورتی که تمایل به تهیه انواع روانکارها (روغن موتور، روغن صنعتی، گریس صنعتی ) دارید روغن موبیل را به شما پیشنهاد می کنیم.

۰ Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *