روغن توتال ؛ معرفی شرکت نفت توتال، انواع محصولات روغن موتور و روانکارهای صنعتی

شرکت نفت توتال به عنوان یک شرکت چند ملیتی در سال ۱۹۲۴ در فرانسه تاسیس شد و فعالیت خود را در حوزه نفت و گاز شروع کرد و با گذشت زمان به یکی از شش شرکت اصلی در زمینه نفت و گاز در دنیا تبدیل شد. از آنجایی که دفتر مرکزی شرکت توتال در پاریس قرار دارد شاید در بسیاری از موارد از شرکت توتال به عنوان یک شرکت فرانسوی یاد شود. در حال حاضر شرکت نفت توتال در ۱۳۰ کشور شعبه دارد و در مجموع ۲۷ پالایشگاه زیر مجموعه این شرکت هستند. شرکت توتال در تمامی حوزه های مربوط به نفت و گاز از جمله اکتشاف و تولید نفت خام و گاز طبیعی، تولید برق، احداث خط لوله، پالایش نفت خام و بازاریابی آن فعالیت می کند. همچنین شرکت توتال بخش قابل توجهی از نفت خام استخراج شده را در کارخانه های خود به طیف وسیعی از محصولات کاربردی و مصرفی تبدیل و به بازارهای سراسر جهان صادر می کند. به همین دلیل است که برند توتال و انواع روغن موتور توتال در سراسر دنیا به عنوان یک برند مطرح شناخته شده است.

همانطور که اشاره شد شرکت توتال در تولید انواع مواد شیمیایی هم فعالیت می کند. از جمله فراورده های شیمیایی این شرکت می توان به اتیلن، پروپین، استایرن، آروماتیک (بنزن و تولوئن)، پلیمر، پلی اتیلن، پلی پروپیلن، الاستومرها و پلی استیرن اشاره کرد. همچنین شرکت توتال به صورت تخصصی روی محصولاتی همچون سارتومر، کائوچو، پلیمرها، موارد مرکب کک، انواع چسب و لاستیک فعالیت می کند. شرکت روانکاران پارس اویل نماینده رسمی محصولات و انواع روغن ، روغن موتور و گریس توتال در ایران می باشد که می توانید یک خرید با کیفیت را با ما تجربه کنید.

انواع روغن های توتال

روغن های توتال به ۲ گروه کلی روغن های مورد استفاده در خودرو و روغن های مورد استفاده در صنعت تقسیم بندی میشوند.

در گروه صنعت روغن های صنعتی ، شرکت توتال در صنایع مختلف مانند صنایع هوانوردی ، سیمان ، انرژی ، غذایی ، فلزکاری ، فولاد ،نساجی و صنایع چوب وکاغذ دارای محصولات مختلف و متنوعی میباشد.

در گروه خودرویی روغن ها و روانکارهای تولیدی این شرکت در گروه های مختلفی مانند ماشین آلات باغبانی و کشاورزی ، خودروهای سواری ، ماشین آلات راه سازی و اکتشاف معادن ، قایق های دریایی ، موتورسیکلت ،کامیون ها و اتوبوسها تولید و عرضه شده است.

 روغن گیربکس توتال

روغن گیربکس یا روغن دنده یا واسکازین از آن دسته روغن هایی است که بیشتر در گیربکس و دیفرانسیل خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. روغن دنده در ۲ نوع برای خودروهای با گیربکس های دستی و گیربکس اتوماتیک تولید میگردد و توتال نیز در این زمینه محصولات با کیفیت و مرغوب خود را عرضه کرده است که میتوان به محصولات زیر اشاره کرد :

  1. روغن گیربکس اتوماتیک توتال  TOTAL MVLV  مناسب خودروهای ۶ سرعته ، با تکنولوژی پیشرفته و ضد اکسیداسیون قوی
  2. روغن گیربکس اتوماتیک توتال TOTAL FLUIDE III H  مناسب کامیون و ماشین های سنگین
  3. روغن گیربکس دستی توتال TOTAL EP 85W90  مناسب خودروهای سنگین و دارای مقاومت بسیار بالا
  4. روغن گیربکس دستی توتال  TOTAL 75W85 FA
  5. روغن گیربکس توتال  مدل  Gear8
  6. روغن گیربکس توتال مدل FLUIDE AT42
  7. روغن گیربکس توتال مدل FLUIDE ATX

 روغن موتور توتال

روغن موتور توتال همیشه جزو روغن های باکیفیت و مرغوب بازار بشمار رفته و از تکنولوژی بالایی در ساخت آن استفاده میشود.کمپانی های بزرگ خودروسازی مانند پژو و مرسدس بنز کیفیت محصولات توتال را تایید نموده اند. روغن موتور توتال در گرانروی های مختلف و در انواع سنتتیک و نیمه سنتتیک تولید عرضه شده اند.توتال برای انواع خودروهای بنزینی ، دیزلی و توربوشارژ روغن های متنوعی تولید و عرضه نموده است.

برای تهیه روغن موتور توتال اماراتی ، اصل و با ضمانت با ما تماس حاصل فرمایید.انواع روغن موتور توتال به شرح زیر میباشد :

 روغن موتور دیزل توتال  RUBIA TIR 7900

  • مناسب موتورهای دیزلی کوچک تا متوسط با کارایی بسیار بالا

روغن موتور دیزل توتال  RUBIA TIR 7400

  • مناسب موتورهای دیزلی کوچک تا متوسط با کارایی بسیار بالا ، بهینه شده برای کار در شرایط سخت موتور

روغن موتور دیزل توتال   RUBIA TIR 7400k

  • بسیار موثر در کاهش آلایندگی ، مطابق با جدیدترین استانداردهای EURO

روغن موتور توتال   QUARTZ 5W20 9000

  • مناسب انواع موتورهای بنرینی و گازسوز و گازوئیلی با تکنولوژی  پیشرفته

روغن موتور توتال QUARTZ 5W30 9000  

  • مناسب انواع موتورهای بنرینی و گازسوز و گازوئیلی با تکنولوژی پیشرفته

روغن موتور توتال ۷۰۰۰ Quartz

  • روغن توتال ۷۰۰۰ یک روغن مولتی گرید بوده و برای هر دونوع موتور بنزینی و دیزلی مورد استفاده قرار میگیرد.این روغن برای شرایط مختلف رانندگی با خودرو مناسب بوده و محافظت مناسبی از موتور خودرو بعمل می آورد.پایداری ویسکوزیته عالی و خاصیت پاک کنندگی و ضدسایش بالای آن به برتری های این روغن موتور  اشاره میکند.

روغن موتور توتال ۵۰۰۰ Quartz

  • روغن توتال ۵۰۰۰ یک روغن چند درجه ای بوده و برای هر دونوع موتور بنزینی و دیزلی مورد استفاده قرار میگیرد.این روغن برای شرایط مختلف رانندگی  ( ترافیک ، اتوبان و بزرگراه ، جاده ، شهری )  مناسب بوده و محافظت مناسبی از موتور خودرو بعمل می آورد.

روغن موتور توتال مدل  QUARTZ 5W40

  • مناسب موتورهای ۱۶ سوپاپ به بالا و ماشینهای مسابقه

روغن موتور توتال مدل  QUARTZ  LPG

  • قابلیت روانکاری عالی موتور خودرو ، پایداری بالای روغن مناسب موتور خودروهای جدید

روغن ترمز توتال

روغن ترمز توتال مدل HBF4  قابل استفاده در سیستم ترمز و کلاچ خودرو

 روغن هیدرولیک توتال

روغن هیدرولیک علاوه بر استفاده در صنعت در صنعت خودرو نیز مورد استفاده قرار میگیرد.روغن هیدرولیک خودرو توتال در کاربردهای متنوعی مانند سیستم هیدرولیک فرمان ، هیدرولیک ترمز و سیستم تنظیم ارتفاع خودرو زانتیا مورد استفاده قرار میگیرد

روانکاران پارس اویل ( نمایندگی روغن توتال در ایران ( تامین کننده و فروش انواع روغن ها و روانکارهای توتال آماده ارائه مشاوره در زمینه فروش انواع روغن های صنعتی به شما عزیزان میباشد.

۰ Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *