روغن کمپرسور توتال

کمپرسورها دستگاه هایی هستند که برای افزایش فشار سیالاتی که قابلیت تراکم پذیری دارند ( مانند بخارات و گازها ) استفاده میشوند.کمپرسورها با ایجاد انرژی مکانیکی فراوان ، هوا یا گاز را درون خود مکیده و سپس آنرا فشرده میکند.کمپرسورها در کاربردهای مختلفی مانند هواساز (صنایع برودتی ) ، تجهیزات پزشکی (دریل های دندانپزشکی ) ، وسائل خانگی (کولر گازی ، یخچال و … ) و تامین هوای فشرده برای صنایع مختلف (موتور توربین هواپیما )  و …. کاربرد فراوانی دارند.

روغن کمپرسور هوا توتال  Total DACNIS

روغن کمپرسور توتال داکنیس برای روانکاری کمپرسورهای هوا با روتور مارپیچی و حلزونی شکل تهیه گردیده است. درمواردی که نیاز به تولید هوای فشرده ( ۷ تا ۱۰ بار فشار )  ولی در ظرفیت بالا ( ۱۴۰۰ لیتر در دقیقه ) میباشد از این نوع کمپرسورها استفاده میکنیم که به آنها کمپرسورهای اسکرو نیز گفته میشود. این نوع کمپرسورها دارای سوپاپ نمیباشند، نسبت به کمپرسورهای پیستونی سروصدای کمتری داشته و هزینه نگهداری و تعمیراتی کمتری دارند. روغن کمپرسور هوا توتال DACNIS با خاصیت ضدحرارتی و مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون ، جداسازی عالی آب و بخارات از روغن و انتقال و هدایت گرمایی عالی خود باعث افزایش کارایی کمپرسور شده ، عمر فیلترها را افزایش داده و در هزینه های نگهداری از کمپرسور در دراز مدت برای شما صرفه اقتصادی خواهد داشت.روغن کمپرسور Total DACNIS  همچنین باعث عدم تشکیل کربن در قطعات کمپرسور شده و فرسایش کمپرسور را به حداقل میرساند.

روغن کمپرسور سرمایشی توتال Total LUNARIA

روغن کمپرسور  سرمایشی توتال  LUNARIA برای روانکاری کمپرسورهای خنک کننده ای که با گاز   CFC عملیات سرمایشی را انجام میدهد بکار میرود.این روغن عملکرد خیلی خوبی در دمای پایین داشته و پایداری شیمیایی و حرارتی خوبی دارد.

۰ Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *