ایرانول – Iranol

روغن ایرانول ، روغن موتور ایرانول

یکی از بهترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید روغن و انواع روانکارها، بدون شک شرکت ایرانول است. ایرانول به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تولید انواع روانکارها و محصولات نفتی شناخته می شود که سابقه درخشانی در این زمینه دارد. کیفیت بالا، قیمت مناسب و اهمیت به رضایت مشتری، از مهم ترین ویژگی هایی است که باعث شده تا برند شرکت ایرانول در ایران و خاورمیانه مطرح باشد.
شرکت ایرانول در سال ۱۳۸۱ تأسیس شده است. این شرکت در راستای سیاست های کلی کشور مبنی بر خصوصی سازی صنایع مختلف به وجود آمد. در واقع شرکت ملی نفت ایران با واگذاری واحدهای تولید روغن در پالایشگاه های تهران و آبادان، منجر به جدا شدن این واحدها از این شرکت دولتی شده و در پی آن شرکت ایرانول تأسیس گردید.

 

 

سرمایه گذاران عمده برای تأسیس شرکت ایرانول نیز سازمان تأمین اجتماعی، آستان قدس رضوی و صندوق بازنشستگی کشور بوده اند. در سال ۱۳۹۱ شمسی این شرکت موفق به ورود به فرابورس شده و در بهمن ماه همین سال سهام آن در فرابورس نیز عرضه شد.
این شرکت اکنون در سه بخش اصلی در حال فعالیت است. پالایشگاه روغن سازی در پایتخت، پالایشگاه روغن سازی در شهر آبادان و مجتمع بسته بندی ایرانول، به عنوان سه واحد فعال برای تولیدات شرکت ایرانول در حال فعالیت هستند. چشم انداز شرکت به گونه ای طراحی شده تا با اتکا به توان نیروی داخلی و با استفاده از به روز ترین تجهیزات، بتواند سرآمد شرکت های تولید کننده روانکار در ایران و منطقه شود.
یکی از مهم ترین اصول شرکت ایرانول، توجه و تمرکز بر کیفیت محصولات خود است. طبق نظر بسیاری از کارشناسان کیفیت محصولات ایرانول در بین دیگر روغن های تولید شده در داخل کشور بسیار مناسب بوده و به همین خاطر این شرکت توانسته است نظر مشتریان را به سمت خود جلب کند.از ویژگی های مهم شرکت ایرانول، تنوع محصولات این شرکت است. روغن موتور ایرانول ، شناخته شده ترین محصولی است که از گروه محصولات ایرانول در بازار موجود است. روغن دنده خودرو، روغن دریایی، روغن های صنعتی، گریس، ضدیخ و محصولات جانبی نیز از دیگر محصولات شرکت ایرانول هستند.
در شرکت ایرانول سعی شده تا محصولات به صورت تخصصی تولید شوند. برای مثال روغن موتور ایرانول از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. هر کدام از روغن موتورهای تولیدی این شرکت دارای ویژگی هایی است که برای برندها و مدل هایی از انواع خودرو مناسب هستند. همین توجه به تنوع محصولات توانسته شرکت ایرانول را در زمینه تولید انواع روانکارها در رده برترین و با کیفیت ترین شرکت های منطقه خاورمیانه قرار دهد.

از تولیدات شرکت ایرانول میتوان به روانکارها و محصولات زیر اشاره نمود :

  • روغن موتور خودرو ایرانول
  • روغن موتور ایرانول Racing
  • روغن موتور خودرو ایرانول رونیا
  • روغن موتور دیزلی پلاس
  • روغن موتور خودرو ایرانول ۱۶۰۰۰
  • روغن موتور خودرو ایرانول تترا
  • ضدیخ ایرانول

 

مقالات روغن ایرانول

 

روغن موتور ایرانول ریسینگ

روغن موتور ایرانول ریسینگ یک روغن موتور چند درجه ای چهار فصل بوده و مخصوص موتورهای دیزل سوپر شارژ و بنزینی میباشد

روغن موتور ایرانول ریسینگ یک روغن موتور چند درجه ای چهار فصل بوده و مخصوص موتورهای دیزل سوپر شارژ  و بنزینی میباشد.این روغن موتور نیمه سنتتیک میباشد و مواد افزودنی مرغوب در ترکیبات آن برای حفاظت مناسب از موتور خودرو در برابر حرارت بالا و فرسایش موتور اضافه شده است.

 

روغن موتور ایرانول ۱۶۰۰۰

روغن موتور ایرانول ۱۶۰۰۰ از روغن موتورهای بنزینی – دیزلی شرکت ایرانول میباشد که روغنی چند درجه ای بوده که با استفاده از روغن پایه ( مینرال )  پارافینیک تولید و عرضه شده است.

 

شرکت ایرانول؛ روغن ایرانول و انواع روغن موتور ایرانول

روغن موتور، روغن دنده خودرو، روغن دریایی، روغن های صنعتی، انواع گریس، ضد یخ و ضد جوش

شرکت ایرانول در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و با پیشرفتی که در طی ده سال از تاسیسش داشت در سال ۱۳۹۱ سهام این شرکت در فرابورس پذیرفته و عرضه شد. در حال حاضر شرکت نفت ایرانول در سه بخش پالایشگاه روغن سازی تهران، پالایشگاه روغن سازی آبادان و مجتمع ظرف سازی و بسته بندی به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته نیروی انسانی قابل توجهی را تحت پوشش قرار دهد و برای افراد زیادی اشتغال زایی کند. شرکت نفت ایرانول با تولید، عرضه و تجارت انواع روانکارهای صنعتی و خودرویی (و مشتقات و سیالات خنک کننده) توانسته است در بازار داخلی جایگاه خوبی را برای خود بدست آورد.

۰ Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *