آجیپ – Agip

معرفی شرکت آجیپ و روانکارهای صنعتی Agip

در بین شرکت های فعال در حوزه تولید انواع روغن و روانکارهای صنعتی، شرکت های اروپایی و آمریکایی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. یکی از شرکت های معروف و خوش سابقه اروپایی در زمینه تولید انواع روغن های صنعتی، شرکت AGIP آجیپ است.این شرکت اروپایی در کشور ایتالیا و در سال ۱۹۲۶ میلادی تأسیس شد. AGIP که در واقع مخفف Azienda Generale Italiana Petroli است با تولید انواع روانکارهای صنعتی توانست در بین تولیدکنندگان مختلف سهم مناسبی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

در سال ۲۰۰۳ میلادی با توجه به رشد چشمگیر این شرکت و تقاضای شرکت دولتی  Eni،  تمامی سهام شرکت AGIP  به شرکت Eni واگذار گردید تا این شرکت در ادامه راه خود بتواند با قدرت و توان بیشتری جلو رود. لازم به ذکر است که شرکت Eni یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در زمینه نفت و گاز جهان به حساب می آید، به گونه ای که در سال ۲۰۰۷ میلادی این شرکت توانست از نظر تولید نفت خام و گاز طبیعی به عنوان سومین شرکت نفتی بزرگ اروپا شناخته شود. همچنین جایگاه های پمپ بنزین شرکت Eni با نام تجاری آجیپ مشغول به فعالیت هستند.

زمینه کاری شرکت آجیپ

شرکت AGIP از ابتدا با تمرکز بر تولید فرآورده های نفتی توانست محصولات متنوع و متعددی را در این حوزه تولید کند. استفاده از مشتقات نفتی و تولید انواع روغن های صنعتی به عنوان اصلی ترین فعالیت شرکت AGIP  شناخته می شود. همچنین با گسترش ادوات صنعتی و نیاز به روانکارهای مختلف، شرکت ایتالیایی AGIP سعی در رفع نیازهای مختلف صنعتی کرده و به تولید روانکارهای صنعتی (روغن موتور، روغن صنعتی ، روغن دنده ، روغن هیدرولیک و توربین و … ) نیز پرداخته است.

روانکارهای شرکت آجیپ AGIP

امروزه گستره تولیدات شرکت آجیپ بسیار وسیع و متعدد است. تولید انواع روغن دنده صنعتی یکی از محصولات پرطرفدار برند آجیپ است. همچنین روغن توربین AGIP با ویژگی ها و خواص مختلف مورد استفاده صنعت گران و تولیدکنندگان است. از دیگر تولیدات معروف این برند می توان به روغن هیدرولیک، روغن کمپرسور هوا، روغن چند منظوره، روغن کمپرسور سرمایشی، روغن هیدرولیک ضد آتش، روغن موتور و… اشاره کرد.

خرید محصولات آجیپ AGIP

با توجه به اینکه برند آجیپ از برندهای معروف و مطرح جهانی در حوزه روغن و روانکارهای صنعتی است، وجود نمونه های تقلبی و غیر اصل اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل بایستی در زمان خرید روغن آجیپ با توجه به برند محصول و دقت در ویژگی های آن نسبت به خرید محصول اصل توجه داشت. خرید روغن های صنعتی و انواع روانکارها از فروشگاه های معتبر می تواند در انتخاب و خرید روغن مورد نیاز به افراد کمک کند. برای خرید روانکارهای صنعتی آجیپ با کارشناسان ما تماس گرفته و از قیمت و شرایط خرید مطلع شوید.

۰ Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *