سپاهان – Sepahan

شرکت نفت سپاهان

شرکت نفت سپاهان از شرکت های پیشتاز در امر تولید روغن و روانکارهای صنعتی ایران است. این شرکت که عموم محصولات خود را با نام تجاری اسپیدی روانه بازارهای داخلی می کند، توانسته است سهم بالایی از بازار روغن موتور و دیگر روغن های صنعتی را از آن خود کند.

 

 

شرکت نفت سپاهان با بهره گیری از توان جوانان همراه با هدایت مدیران و تلاش کارگران و کارمندان خود، توانسته محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کند. درصد بالای رضایت مشتریان و همچنین افزایش سالانه فروش در داخل کشور، خود اثبات کننده این ادعاست که این شرکت توانسته در مسیر پیشرفت خود گام های بلندی را بردارد.شرکت نفت سپاهان از سال ۱۳۷۱ شمسی و به عنوان بخشی از پالایشگاه اصفهان شروع به فعالیت کرده است. البته در آن زمان هیچگونه نام و نشان مجزایی برای این شرکت در نظر گرفته نشده بود.
این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به عنوان یک شرکت سهامی خاص با عنوان شرکت تصفیه روغن اصفهان ثبت گردید. در سال ۱۳۸۱ واگذاری کامل این شرکت به صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت اتفاق افتاده و نام آن به شرکت نفت سپاهان تغییر داده شد.

این شرکت تولید انواع مختلف روغن ها و روانکارهای صنعتی را در دستور کار خود قرار داده است. روغن های پایه تولید شده توسط شرکت سپاهان با نام تجاری “سپاهان” راهی بازار داخلی شده و در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این شرکت انواع روغن موتور بنزینی و دیزلی را تولید می کند که با نام “اسپیدی” و نشان شرکت نفت سپاهان روانه بازار می گردد. تولید روغن های ویژه برای موتور های دیزلی و همچنین تولید روغن تراکتور از دیگر فعالیت های شرکت سپاهان است که باعث شده تا سبد محصولات تولیدی این شرکت از تنوع بالایی برخوردار باشد.
کیفیت محصولات اسپیدی از مهم ترین ویژگی هایی است که باعث رشد روز افزون فروش و استقبال مصرف کنندگان از محصولات این شرکت شده است. کسب انواع گواهینامه های داخلی و بین المللی مؤید تلاش کارکنان این مجموعه برای افزایش کیفیت محصولات شرکت سپاهان است.

شرکت سپاهان با دید فرامنطقه ای و توجه به اهمیت صادرات فرآورده های نفتی همراه با عرضه محصولات خود در بازارهای داخلی، تصاحب سهم از بازارهای خارجی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت امروزه مفتخر است که اقدام به صادرات روغن های پایه اکستراکت و اسلاک واکس را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. شرکت سپاهان امیدوار است با رشد فعالیت های خود در سال های آتی شاهد صادرات انواع روغن موتور به سایر کشورهای منطقه خاورمیانه و دیگر کشورهای جهان باشد.

 

روغن موتور اسپیدی

روغن موتور اسپیدی محصول شرکت نفت سپاهان بوده و در انواع روغن با پایه معدنی و نیمه سینتتیک تولید و عرضه شده است.روغن موتور چهارفصل سوپر اسپیدی دارای گرانروی ۱۰W40  بوده و مناسب خودروهای دیزلی و بنزینی ۲۰۰۴ به قبل میباشد.

۰ Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *