گالف – Gulf

معرفی شرکت گالف

در عرصه تولیدات محصولات نفتی، انواع روانکارها و روغن های صنعتی شرکت های آمریکایی از برترین فعالان این حوزه هستند. شرکت GULF OIL یکی از باسابقه ترین و خوش نام ترین شرکت های آمریکایی است که در زمینه تولید فرآورده های نفتی فعالیت می کند. این شرکت در سال ۱۹۰۰ میلادی آغاز به کار کرده و با حفر چاه نفت در خلیج مکزیک اقدام به استخراج نفت را شروع کرد. دفتر مرکزی این شرکت عظیم در شرق آمریکا و ایالت پنسیلوانیا قرار دارد.

در سال ۱۹۴۸ میلادی شرکت گالف با استاندارد اویل کالیفرنیا ادغام شده و تحت نام تجاری شورون به فعالیت خود ادامه داد. برند گالف در سرتاسر جهان یکی از شناخته شده ترین برندهای حوزه نفت و روغن است. گالف امروزه با بیش از ۱۱۰۰ شعبه در پنج قاره جهان توسعه پیدا کرده است و لوگوی نارنجی رنگ این برند در اکثر کشورهای جهان در مراکز فروش روغن صنعتی و همچنین جایگاه های بنزین به چشم می خورد.

زمینه کاری شرکت گالف

شرکت گالف با توجه به سابقه طولانی خود توانسته است در اکثر حوزه های نفت و گاز اقدام به فعالیت کرده و جایگاه مناسبی را در بازار جهانی برای خود کسب کند. فعالیت در طیف وسیعی از صنایع نفتی همچون بازاریابی، اکتشاف، حمل و نقل، استخراج و پالایش فرآورده های نفتی همچون روغن و روانکار صنعتی باعث شده تا این برند آمریکایی یکی از قدرتمندترین فعالان این بازار باشد. این شرکت در سال ۱۹۷۹ میلادی با توجه به گستره عظیم فعالیت های خود توانست در گروه هفت خواهران نفتی که بزرگترین فعالان حوزه نفت و گاز جهان هستند، قرار بگیرد.

محصولات شرکت GULF

 شرکت معتبر و بزرگ گالف در طی سالیان متمادی توانسته است انواع محصولات صنعتی را با کسب بالاترین رتبه کیفی روانه بازار کند. تولید محصولات مختلف مناسب برای انواع خودرو، موتور سیکلت، ماشین آلات صنعتی، تراکتور و دیگر تجهیزات کشاورزی از عمده خروجی های شرکت گالف در بازار است. انواع و اقسام روغن موتور، روغن دنده صنعتی، روغن کمپرسور سرمایشی، روغن توربین، روغن موتور دیزلی، روغن هیدرولیک، روغن گردشی و… تنها نمونه ای از محصولات متعدد شرکت گالف در بازار روانکارها و روغن های صنعتی است.

خرید روانکارهای گالف

محصولات شرکت گالف به دلیل کیفیت بالا و تأمین استانداردهای مطرح جهانی همواره از استقبال مناسب و قابل توجهی در بازار روغن صنعتی برخوردار بوده است. خرید روغن گالف و دیگر محصولات این شرکت آمریکایی بایستی با دقت و توجه در ویژگی های محصول صورت پذیرد. خرید از مراکز و فروشگاه های معتبر محصولات گالف بایستی با توجه به نیاز و خواص مورد نظر هر محصول انجام شود.

۰ Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *