کلوبر – Kluber

روغن و گریس کلوبر

 کلوبر یکی از شرکتهای خوشنام در تولید روغن و گریس صنعتی و بطور کلی انواع روانکارهای صنعتی میباشد.این شرکت آلمانی بوده و یکی از تامین کنندگان اصلی انواع روغن های صنعتی شرکت ها و کارخانجات بزرگ صنعتی در دنیا میباشد.
انواع محصولات کلوبر در زیر لیست شده و توضیحاتی برای آنها فراهم شده است :

گریس کلوبر

گریس علاوه بر کاهش اصطحکاک در قطعات ، از نفوذ رطوبت و آب ، آلودگی و خوردگی به آن جلوگیری مینماید.گریس کلوبر یکی از بهترین و با کیفیت ترین گریس های موجود در بازار میباشد که در شرکت روانکاران پارس ایل موجود میباشد.گریس کلوبر دارای انواع مختلفی میباشد که برای کاربردهای گوناگون بکارمیرود.

گریس کلوبر در انواع مختلفی مانند گریس دریچه ها و اتصالات ، گریس دنده ، گریس یاتاقان ، گریس پنوماتیک و گریس برای روانکاری پلاستیک تولید وعرضه شده است.

انواع روغن های روانساز

چسب های روانساز کلوبر

واکس روان کننده کلوبر

 

روغن زنجیر کلوبر

شرکت کلوبر آلمان جدیدا روغن زنجیر با تحمل درجه حرارت بسیار بالا برای کارهای روانکاری زنجیرهای مختلف عرضه داشته است. ر وغن زنجیرKlübertherm در نظر دارد تا پایداری حرارتی را به طور فزاینده ای بهبود ببخشد و ظرفیت تحمل فشار را افزیش دهد.

 

 

کلوبر ، روغن و گریس کلوبر

شرکت روانکارهای کلوبر آلمان یک شرکت تخصصی در تولید انواع روانکار و روانسازهای صنعتی میباشد.

شرکت روانکارهای کلوبر آلمان یک شرکت تخصصی در تولید انواع روانکار و روانسازهای صنعتی میباشد. شرکت کلوبر با ارائه گریس های تخصصی و تقریبا در همه شاخه های صنعت توانسته است فعالیت خود را جهانی کند. همچنین شرکت کلوبر حدود ۲۰۰۰ روغن تخصصی دارد که برای نیازهای خاص مشتریان توسعه یافته اند. برای اطلاع از قیمت روغن و گریس های کلوبر kluber  با ضمانت با ما در تماس باشید.

۰ Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *