روغن موبیل ۱ Mobil 1 0W-40

روغن موبیل وان از روغن موتورهای مرغوب و با کیفیت شرکت mobil  محسوب میشود.روغن موتور موبیل وان یک روغن موتور پیشرفته تمام سنتتیک بوده که در شرایط سخت رانندگی حفاظت کامل و بدون نقصی از موتور خودرو به عمل می آورد.این روغن موتور طیف دمایی کاملی داشته و در زمان سرد بودن موتور و دمای منهای ۴۰ درجه فارنهایت بخوبی بین قطعات موتور جریان یافته و تا دمای ۵۰۰ درجه فارنهایت نیز بخوبی از خود مقاومت نشان میدهد.

انواع روغن موتورهای موبیل و بخصوص روغن  mobil one  استانداردهای سخت کمپانی های سازنده خودرو آمریکایی ، ژاپنی و اروپایی را در روغن موتور خود رعایت کرده  و مورد تایید همه آنها میباشد.

روغن موبیل وان برای گروه ها و مصرف کننده های مختلف در انواع مختلف تولید شده است.برای مثال روغن موبیل High mileage برای رانندگی با مسافت های بسیار طولانی طراحی شده است و یا روغن های موبیل مخصوص مسابقه و Race  که روغن های پیشرفته طراحی شده برای اسب بخار بالا در خودروهای مسابقه ای میباشد.

طیف روغن موتور mobil 1 ، کامل و بدون نقص بوده و حفاظت بسیار خوبی از موتور خودروهای جدید به عمل می آورد.انواع روغن موتور mobile 1 به شرح زیر تولید شده و برای گرنروی های مختلف و انواع مختلف خودرو عرضه شده است :

  • روغن موتور موبیل ۱  New Life با ویسکوزیته 0W-40
  • روغن موتور موبیل وان با ویسکوزیته 0W20
  • روغن موتور موبیل  High Mileage با ویسکوزیته ۱۰W-40
  • روغن موتور موبیل Super Synthetic با ویسکوزیته 0W-20
  • روغن موتور موبیل Super با ویسکوزیته ۱۰W-40

۰ Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *