شرکت ایرانول؛ روغن ایرانول و انواع روغن موتور ایرانول

شرکت ایرانول در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و با پیشرفتی که در طی ده سال از تاسیسش داشت در سال ۱۳۹۱ سهام این شرکت در فرابورس پذیرفته و عرضه شد. در حال حاضر شرکت نفت ایرانول در سه بخش پالایشگاه روغن سازی تهران، پالایشگاه روغن سازی آبادان و مجتمع ظرف سازی و بسته بندی به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته نیروی انسانی قابل توجهی را تحت پوشش قرار دهد و برای افراد زیادی اشتغال زایی کند. شرکت نفت ایرانول با تولید، عرضه و تجارت انواع روانکارهای صنعتی و خودرویی (و مشتقات و سیالات خنک کننده) توانسته است در بازار داخلی جایگاه خوبی را برای خود بدست آورد. همچنین شرکت ایرانول با بهره گیری از دانش و فن آوری نوین توانسته استانداردها و گواهی نامه های معتبر جهانی را در زمینه ساخت و تولید بدست آورد.

در طی این چند سال شرکت ایرانول موفق به تولید محصولات مختلفی همچون انواع روغن موتور (روغن موتور بنزینی، گازسوز، دیزلی و موتور سیکلت)، روغن دنده خودرو (دستی و اتوماتیک)، روغن دریایی (قایق موتوری، سیلندر دو زمانه، سیستم دو زمانه و تراکت پیستون سرعت متوسط)، انواع روغن های صنعتی (روغن هیدرولیک، گردشی، توربین، کمپرسور، روغن دنده صنعتی، روغن عملیات نورد، روغن ترانسفورماتور، روغن انتقال حرارت، روغن عملیات حرارتی، روغن ماشین آلات کشاورزی، روغن عملیات فلزکاری و روغن ماشین ابزار)، انواع گریس، ضد یخ و ضد جوش و محصولات جانبی را تولید کند.

همانطور که اشاره شد یکی از بخش های شرکت ایرانول، پالایشگاه روغن سازی تهران است که از مجهزترین واحدهای روغن سازی کشور به شمار می رود. واحد تصفیه با هیدروژن در اصل نقطه قوت این پالایشگاه است که این واحد را قادر به ساخت انواع روغن های صنعتی و خودرو با کیفیت کرده است. شرکت نفت ایرانول در زمینه تولید انواع روغن های پایه، روغن موتور و صنعتی، اسلاک واکس، فورفورال اکسترانت، پترولاتوم، برایت استاک همواره پیشرو می باشد.

پالایشگاه روغن سازی آبادان یکی دیگر از پالایشگاه های شرکت نفت ایرانول است که شامل واحدهای فورفورال، موم گیری و رنگ بری می باشد از جمله تولیدات این پالایشگاه می توان به انواع روغن های پایه سبک و سنگین، اکسترکت جهت مصرف در کارخانه ها، ساخت دوده صنعتی و اسلاک واکس و پارافین سازی می باشند. مجتمع ظرفسازی و بسته بندی ایرانول به منظور ساخت ظروف پلاستیکی مواد نفتی تاسیس شد. تجهیزات این کارخانه تماما اتوماتیک است و دستگاه های موجود ساخت کشور ایتالیا می باشند. در حال حاضر تمامی ظروف یک تا چهار لیتری در شکل های مختلف با قابلیت چاپ روی بدنه ظرف و سیستم پرکردن تمام اتوماتیک تنها خط کامل تولید و بسته بندی ظروف پلاستیکی در ایران است که می تواند پاسخگوی نیاز داحلی و خارجی باشد.

 

انواع روانکارهای ایرانول

  1. روغن موتور بنزینی ایرانول
  2. روغن موتور سیکلت ایرانول
  3. روغن موتورهای دیزلی ایرانول
  4. روغن واسکازین ایرانول ( روغن دنده خودروهای با جعبه دنده دستی و اتوماتیک )
  5. روغن های دریایی ایرانول
  6. انواع روغن صنعتی ایرانول که شامل روغن های زیر میباشد :
  • روغن گردشی ، روغن توربین ، روغن ترانسفورماتور ، روغن عملیات حرارتی و انتقال حرارت ، روغن نساجی ، روغن ماشین ابزار ، روغن فلزکاری و ماشین آلات کشاورزی

با توجه به تکنولوژی بکارگرفته شده در خط تولید محصولات ایرانول، روانکاران پارس اویل محصولات با کیفیت ایرانول را به شما پیشنهاد می دهد. با توجه به طیف وسیع محصولات ایرانول می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابید.

۰ Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *